Fortrydelsesret

Du bedes kontakt os på mail ( info@daily-living.dk ) eller telefon ( 4271 0900 ) hvis du ønsker at fortryde dit køb, så vi kan oplyse dig returadressen, idet vi har flere forskellige fjernlagre. For hurtig behandling bedes du oplyse os ordrenummer - gerne i "Emnefeltet" i mailen. F.eks. "Fortrydelse af køb ordre XXXXX".

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

 

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du skal sende en mail til info@daily-living.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Fortrydelse af en del af købet
 

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Hvis du har opnået en mængderabat, og herefter fortryder en del af købet og ikke længere lever op til betingelsen for at opnå mængderabatten, vil du ikke længere have krav på værdien af rabatten.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Returnering af varer koster ofte mellem kr. 50,00 og kr. 499,00 pr. artikel, afhængig af varens art.

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for: Pallefragt på OBUZI vintønder:, OBUZI sofaborde, OBUZI TV-bænke og OBUZI TV-møbler.
Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: 499,00 pr. artiklel.

 

Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

 

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen sendes til:

Du bedes kontakt os på mail ( info@daily-living.dk ) eller telefon ( 4271 0900 ) hvis du ønsker at fortryde dit køb, så vi kan oplyse dig returadressen, idet vi har flere forskellige fjernlagre.
For hurtig behandling bedes du oplyse os ordrenummer - gerne i "Emnefeltet" i mailen. F.eks. "Fortrydelse af køb ordre XXXXX".

 

Firmaets administrationsadresse - vi har ikke lager på adressen:

Daily-Living.dk

Att.: Jimmi Hansen

Jægerhusene 83

2620 Albertslund

 

Erhvervskøb: Der gælder ingen fortrydelsesret for køb til erhvervskunder.