• MobilePay og betalingskort
  • Kun 4-5-stjernet anmeldelser på Trustpilot!
  • Billig fragt med gratis beløbsgrænse

Om os

Daily-Living.dk er en 100% ejet dansk webshop der er etableret i 2018 som en søster-shop til til den veletablerede webshop Havehobby.dk. Vi har en forkærlighed for hus og have og på Daily-Living.dk præsentere vi vores artikler indenfor boligmøbler, brugskunst og boligindretning til hjemmet. Vi har mange produkter at vælge imellem og det er vores mission, at få vores kunder til at føle sig velkomne og give en god kundeservice, der ligger udover det sædvanlige, ligesom vores kunder oplever det på Havehobby.dk.

 

Hvem er vi?

Havehobby Glostrup ApS driver de to netbutikker www.havehobby.dk og www.daily-living.dk.

 

Adressen er:

Daily-Living.dk

Att.: Jimmi Hansen

Jægerhusene 83

2620 Albertslund

CVR: 35254501

Mail: info@daily-living.dk

Tlf. +45 4271 0900 (Kontortid: Man-Tors 9-15, Fre 9-14)

Sådan handler du hos os
For at foretage et køb hos os, skal du igennem 5 trin: 
 

  1. Find den eller de varer du ønsker, og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
  2. Indtast dine personlige oplysninger.
  3. Vælg forsendelses-/betalingsmåde.
  4. Godkend vores handelsbetingelser.
  5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet.

 
Er det muligt at afhente vare?
Vi har ikke nogle varer på lager selv, så derfor er det ikke muligt med afhentning. Alle ordre sendes direkte fra vores leverandør.

 

Hvad koster det at få tilsendt varen.?
Vi har fast fragt fra kr. 50,00 med gratis beløbsgrænse. Fragtomkostningen og beløbsgrænse for gratis fragt fremgår af indkøbskurven, når varen er lagt i.


Hvordan bliver varen sendt?
Pakker under 20 kg bliver oftes sendt med GLS eller Post Danmark.
Post Danmark kan under deres pakkehåndtering, være ansvarlig for beskadigelse af din pakke under transport. Modtager du som kunde en beskadiget pakke med posten via Post Danmark bør du afvise pakke. Er pakken modtaget skal du henvende dig til Post Danmark for reklamation. Reklamation til Post Danmark i anledning af synlig beskadigelse af en pakke, eller ved helt eller delvist tab af indhold af pakken, skal ske straks ved modtagelsen af pakken - samme dag. Dette gøres på posthus eller evt Post Danmark kundeservice 7070 7030.

 

Mange af vores pakker sendes via Post Danmark. Hvis du som ønsker pakken stillet uden kvittering så anbefaler vi vores kunder at være tilmeldt "Modtagerflex" hos Post Danmark. Iflg Post Danmark selv, må Post Danmark ikke stille en pakke uden kvittering, medmindre modtager er tilmeldt "Modtagetflex".


Levering med Fragtmand
Der leveres til hele landet, dog undtaget ikke-brofaste øer, Færøerne og Grønland.

Hvad er leveringstiden?
Leveringstiden vil under normale forhold være 4-8 hverdage.

 

Hvad er vores åbningstider?
Du kan bestille varer online hele døgnet i ugens 7 dage.

Har du uafklaret spørgsmål?
Du er altid velkommen til at ringe eller sende en mail med spørgsmål.